miércoles, 17 de febrero de 2010

A primeira

Hola a todas e todos. Como non sabía demasiado ben a que ía adicar este blog e non quería caer no de sempre e tamén tiña que pensar un poco en que podría servir para os meus (e os que non o sexan) alumnos e alumnas, pensei que sería algo interesante falar un pouco das cousas que estou a ler (aínda que xa sei que non é que contemos con grandes lectores nas nosas aulas), a ver no cine de vez en cando ou na televisión. Evidentemente isto non pretende ser unha páxina de crítica nin de valoracións profundas e serias. Non será máis que un xeito de contar que me parecen as cousas ás que adico parte do meu tempo libre. limitareime a dicir que me parecen, se me entreteñen ou non, se me fan pensar, para ben ou para mal, e, evidentemente, se me gustan ou non. Deste xeito espero que cando alguen o vexa se anime a ler esa novela, ver esa película ou seguir sea serie ou programa de televisión. ademais espero os vosos comentarios, lectores do blog, tanto os que estén dacordo como, sobre todo, os que non o estén, que non hai nada mellor que o intercambio de opinións. Así que en breve aparecerán as primeiras reflexións. Un saúdo a todos e espero por vos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario